wtorek, 12 listopada 2013

Początkująca blogerka...:)


Witam wszystkich czytelników, a przede wszystkim miłośników tworzenia z pasją. Za oknami jesień, przed nami zima, dlatego zdecydowałam się wykorzystać ten nieco leniwy czas aby zrobić coś kreatywnego i w ten oto sposób powstał blog, który właśnie odwiedziliście. Może was to zdziwi, ale ja naprawdę lubię te dłuuuugie i "nudne" wieczory, ponieważ mam wtedy czas na rozwijanie moich pasji, którymi chcę się z wami podzielić. Na moim blogu znajdziecie nie tylko przepisy na pyszne ciasta i domowe obiadki, ale przede wszystkim porady jak wyczarować "coś z niczego" i nadać nowy wygląd starym i niepotrzebnym już przedmiotom. Korzystając z okazji chciałabym bardzo podziękować mojemu świeżo upieczonemu mężowi, który trzyma za mnie kciuki i wspiera wszystkie moje szalone pomysły.

Pozdrawiam serdecznie

Bogusia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz